Alcatel, omnipcx, 4019, 4029, 4039, santral, karel, ms48, ms38, ms-48, ms-38, karel op, evm, ds200, telefon, ip, ses, data, voip, sip, trunk, omc900, omc820, omnitouch, 4135, myic, phone, fxs, fxo, gateway, ses-data, programlama, dahili hat, iç hat, dış hat, analog hat, sayısal hat, call manager, fbx, callcenter, call, center, manager, operatör, sayısal, analog, dahili, harici, robot, cpu, powercpu, lola, pimphony, myicphone, ses konferans, konferans, conference, 4018, 4068, 4028, 4038, Karel Santral, karel türkiye, alcatel türkiye, alcatel lucent, hypermedia, ses kayıt, sesli yanıt, sesli yanıt sistemleri, video konferans, videolu görüşme, network, kablolama, yapısal kablolama, call center çözümleri, modem, rad modem, voip, ip telefon, teknikom, cybertech
Sizi Arayalım mı?
Hizmetlerimizle ilgili formumuzu doldurun sizi arayıp bilgilendirelim. Geri Arama formu için tıklayınız...
Geri dönAlcatel-Lucent OmniTouch Contact Center Premium Edition
Alcatel OmniTouch Contact Center Premium Edition 30 dan 150 çalışanlı çağrı merkezleri için tasarlandı. Bu büyüklükte çağrı merkezleri IT departmanlarında bulunması herzaman büyük bir lüx değildir. Bu neden operasyonel verimliliği vurguladığımızın nedenidir; gerçekten bu yeni ürün çok hızlı ve ani karalar vererek çalıştırılan çağrı merkezi çalışanları, yönetici müdürler, denetimciler ve çalışanları için tasarlandı.
Alcatel’in en son çağrı merkezi çözümü, endüstri lideri Alcatel OmniPCX platform ve Genesys 7, kullanıcı merkezli yaklaşımın ileri düzeyli multimedya çağrı merkezi ve tam merkezilestirilmiş grafiksel yönetim ortamı, dinamik ve organizasyonu basitlerştirir ve müşteri değerini arttırır yazılımı ile birlikte gelir.
Bununla birlikte ileri seviyede eş zamanlı iş ortamlarinda çağrı kalite yönetimi ve çalışanlar, uzmanlar ve müşteriler ile bağlantılı orijinal iş paylaşımı özellikleri sunar.
Alcatel OmniTouch CC Premium Edition, multimedya özellikleri ve kendiliğinden tümleşik CTI ile orta çaplı çağrı merkezleri için idealdir.
Ana Özellikler
Visual CC: Visual CC’ sizi çözüme ulaştıran modüldür. Visual CC rol yönelimli nitelikler sunar ( denetleyiciler, yöneticiler, takım liderleri, müdürler ) ve projenin her safhasında başından beri kullanılabilecek eşsiz arabirimdir:
dizayn, işletim, gösteri. Fare’ye tek tıklayarak dağıtım şemalarını şemalarını tanımlayıp, servisler ve çalışan grupları, sonra kuyrukların yönetimi, servislerin ayarlanması ve detaylı raporlar setine erişebilirsiniz.
Visual IVR: Visual CC’ye ek olarak Premium Edition tam bir cağrı ön-kalite modulu içerir, Visual IVR ilave server gerektirmeyen entegre bir çözümdür. Menuleri çalabilir, database üzerinde sorgulamalar yaparken bile onları yönlendirebilirsiniz. ( Bu özellik multitasting çalışmayı kastediyor birşeyler yaparken başka şeylerin de yapılmasına imkan kılması )
CTI özelliği : Premium Edition bunlardan başka gerçekten kendisinden ( gömülü ) CTI özelliği sunar - CRM’e bağlı veya bağlı olmayan uygulamarda – ve daha önemlisi geliştirme özellikleri örneğin eşzamanlı ve yoğun kullanımlı çalışma niteliği işinizde beklenmeyen yoğun zamanlarda başarı ile hizmet verir.